19 Nisan 2014 Cumartesi

MAC Russian Red İncelemesi (Seksi Dudaklar Üzerinde)

Merhabalar şeker panpalar,

Bugünkü inceleyeceğimiz ürün Mac Russian Red olacak.

 Bu ürünle ilgili duyduğunuz her şeyi unutun. Tüm kadınların hayatını süsleyen ruj olduğunu ben de duyup tam 52 TL ruja para baydım. Baymaz olaydım, olmaz olsun böyle ruj !1!1!




Yok mat bitiş sağlıyormuşmuş pff :S Yukarıda gördüğünüz gibi seksi dudaklarımda bile rengi tutmadı adeta dudaklarım öpüşmekten morarmış gibi oldu elaleme rezil oldum :S 

Ayrıca seksi bıyıklarımda bile renginin tutmaması üzerine ruju yedim , en azından bir günlük mama masrafından sahibimi kurtarmış oldum. Tek yararı yanee.. Ayrıca tadı da iğrenç! 

O yüzden, puanım sana 0 panpa:@


Sahibim dudaklarımdaki rengi görünce dehşete kapıldı. Bari boşa gitmesin diye sizler için bir swatch yaptı.


Tabii sahibim de beğenmedi. Bu sefer sulandırıp denedi. Aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi azcık da olsa kana benzeyebiliyor. Sanırım tek iyi yanı ergenler sulandırıp ebeveynlerine bileklerini kesmiş numarası yapıp istediklerini elde edebilirler. Hadi yine iyisiniz ergenler bi trick aldınız;).


Soysuz bir İran Kedisinden sevgiler XOXO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder